Fast Food Challenge with my Sister LOL

Bretman Rock

6M بازدید745

    Please give it a thumbs up and share this video!
    ------------------------------------------------------------------------------
    - AFFILIATION/DISCOUNT CODES -
    Morphe - 10% off entire purchase
    www.morphebrushes.com
    Code: BretmanRock
    Ofra Cosmetics:
    Code: BretmanRock
    Ofracosmetics.com
    Nubounsom Lashes - 20% entire purchase
    www.nubounsom.com
    Code: Bretman
    Lilly Lashes - 10% off entire Purchase
    www.lillylashes.com
    Code: Bretman
    White With Style - $28 for any whitening kits
    www.whitewithstyle.com
    LAGirlUsa.com
    Code: BretmanRock10 for 10% off
    _____________________
    - KEEP IN TOUCH -
    Website | BretmanRock.com
    Instagram | @Bretmanrock - bretmanrock
    Twitter | @BretmanRock - bretmanrock
    Snapchat | @BretmanRock
    Tumblr | bretmanrock.tumblr.com
    Facebook | The Bretman Rock
    Email/Business | Bretmanpromo@gmail.com

    تاریخ انتشار پیش 10 ماه

    نظر

    1. Sara Khayami

      As a german I’m soo confused they don’t know mcdonalds and burger king that well. It’s thr only ones we have and it’s the most american thing we know

    2. Kaira CZ

      Why are they drinking from vase... :dd

    3. Kenny Benny

      They cuss to much lmao 😂 it’s funny tho

    4. Emaliamaluhialani Emmsley

      princesss @ 8:07 lmaooo

    5. arianna chavarria

      this was lowkey fun lol

    6. caylee_gogue 4

      BAHAHAHAHAH BYEEE IM CRYING

    7. Francesca Acero

      guys that's not something to be proud of

    8. Nati Man

      If you like this video make it this channel to Subscribe plz irvision.info/home/i4PHm2ungLSZj6Q/fy-lm-h-y.html Subscribe subscribe subscribe

    9. Shria Gopalan

      Ur humiliating her this is not nice to watch

    10. Mobile Legends

      “KFC... bida ang saya.” Bitch that’s Jollibee’s tagline! 🤣

    11. Anna

      every day i wish i didnt live in the MF SOUTH BIBLE BELT SO I CAN GET SOME JOLLYBBEE I HAte it here man 😔

    12. Anna

      HOW SHE GON LOOK AT THE FRIES AND SAY POPEYES

    13. DIZZARI odulio

      Reaction to princess tiktok pls

    14. Zander Kopplin

      I CAME BACK TO THIS VIDEO FOR THE 100000000TH TIME I CANT STOP WATCHING THIS IM LITERALLY OBSESSED WITH THIS VIDEO

    15. Grycee Danao

      Fck? it sounds irritating. 🙄

    16. Grycee Danao

      The girl is so bitch

    17. Julie Dinh

      bret definitely just watched pitch perfect lmfao

    18. Josh Cayanan Ruga

      bret: "kfc bida ang saya!"

    19. Adrey Cruda

      No one Literally no one Me wondering if kfc’s theme song is “kfc bida ang saya” i meann BETCHHH UAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAtite

    20. Lowkey Restin

      Y is princess so fat wtf

    21. StarnieXD

      Sis I just noticed that they published this video on my bday!❤

    22. Amruta

      his face when he ate the one from jack in the box lmaooo

    23. Josh Chansee

      why does he say bad wordt to much and burger king is the best

    24. Symona Ashley

      8:28 The fact that princess could feel bretman judging her through her eyelids and through the back of his head is everything to me lol

    25. Yanah Dragun vlogs

      Jolibee Lang malakas "bida Ang sarap" hahahaha

    26. Jen Fall

      Princess said “it’s ok kiefer, idek What you’re talking about” so that he wont feel embarrassed by the wrong word that he said is probably one of the sweetest thing ever.

    27. Lee Vi

      Princess is so pretty.

    28. Christian Xavier Sususco

      This smells like philippinens i never knew philippines has a scent AHHAHA

    29. Christian Xavier Sususco

      AHHAHAHHAH bom bom bom bom

    30. Original Baddie

      Sorry wait bc I though princess was pregyyyy 🥺

    31. Yt GIO_COOL_THEGOD1

      BRETMAN ROCK BURGER KING IS A 0 OUT OF 10 BECAUSE IT TASTE LIKE DEER FEET

    32. MyKah’s World

      Tell me why I thought your sister was 12... 😅

    33. Julianna Cristobal

      Guys!! Does anyone notice that princess looks like the guy on the "The Flash" series in netflix?! Like he is the who Vibe!! guyss! Anyone agree with me?!HAHAHA

    34. Geminis Vega

      Who's here since they saw bretman in glow up 😌

    35. Tania Solis Correa

      hi

    36. Daryl Espino

      Me watching this without any money

    37. Rin

      I can accidentally pull an all nighter on a school night watching these two ✋😭🤚🔫

    38. Licccmyyriicheess G

      Is she pregnant 🤰 ?

    39. Brookelyn Davis

      I want him to among us with his sister so bad

    40. Kristina G.

      *gwest*

    41. Hello Hello

      I'm glad that I already ate before I watch this!

    42. Hello Hello

      I'm glad that I already ate before I watch this!

    43. KAYLEE ACOSTA

      She can never stop saying BITCH 😂😂😂

    44. Nimrhod Mendez

      I love rewatching bret's vlog

    45. Madison Andersen

      4:29 she snappeddd

    46. k b

      i hate you

    47. k b

      so cringey

    48. Sophia Peralta

      princess is such a moodddd😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😌😌😌

    49. Akaashi Keiji

      Like bitch waddahel? WHO TF LIKES KFC's BURGER?

    50. Gaming With A

      Princess: it tastes like- bretman: shut the fuck up and taste it

    51. Maricor Vital02

      ₦₹¢£¥$€

    52. Leo

      Im hungry

    53. About Lilo

      He said “ it taste like BLACK” 😭😭

    54. Kalea Mon

      I’m sorry but they’re both annoying

    55. Sndy Rare

      I want princess mae's confident during our class recitation. 👁️👄👁️

    56. ASHITA N

      You know what when u live in a place where there isn't even Mac Donalds everything is delicious 🙂🙄

    57. Sydnee M

      Burger King is fire tho 🔥😭😭😭😭😭

    58. Rayven bird

      lol

    59. Maira Thorn

      He'z keeping his cool but His sister is....Rakshasi

    60. Meryll Divine

      It's the Kfc bida ang sayaaaaaa for me

    61. Skirt Skirt

      Omg you guys are so funny Bruhh love you both love your guys personalities, I love the vibe , when you say are you dumb Dumb lol so funny that’s how I am with my siblings

    62. yumi yumi

      kfc- bida ang saya~ 😂😂😂

    63. chim chim

      ~KFC BiDa AnG sAyaAAaa~~

    64. hazel

      pftttt princess says bitch so much

    65. Siunipa Toson

      That intro tho lol

    66. Nimra Noman

      Princess at 8:44 😂 I CAN'T-

    67. Nikki Wheat

      I wish there was a jollibee in Kansas 💔

    68. Tanea & Terracotta

      No joke. Bretman screaming “ahhhhhh” at the end when he was winning made me cry laughing.

    69. Nikki

      No one: Bretman : Burger fucking king 😂😂🤣

    70. CAROL MOK JIA WEI Moe

      My fav

    71. Yournewstepmomho3

      4:29 period love ❤️

    72. •Galaxy Stxrz•

      Princess sings so good,Sana all

    73. Monkydollqueen B

      Sometimes you have to lose something to gain something better. A door has to shut before a new door can open.

    74. Breanna Roblox

      Am I the only one that loves the way he says the B word?😭🤚🏼

    75. Nicole mitz Lucena

      Princess is pretty with or without makeup also with bretman. Keiffer is so cute ❤️❤️❤️❤️

    76. Ellie Ok

      im a new fan of princess bc she said mcchicken was a 10/10 bitch like thats my order at mcdonalds too 😂😂♥️

    77. Sophia Vo

      Your sister got more weight

    78. 전수민

      bretman: "kFc bIdA aNg sAyA" kfc: jollibee:

    79. Annessa Jacobs

      Princess should do voice acting

    80. mariah valencia

      bro Istg when bretman had the jack and the box sandwhich Imao-

    81. Micchaella Borja

      "KFC, Bida ang saya!" -BretmanRock2020 (only filipinos will understand)

    82. cylena corpuz

      I ment BIATCH

    83. cylena corpuz

      BATCH

    84. Aicha Ibrahima

      I love princess personality

    85. Lyka Titular

      BURGER KING IS SUS

    86. ae love

      15:17 naggarampingat ka man HAHAHAHA

    87. Jada-kay Strickland

      #newsub like if same

    88. Ahlaam Ameer

      Omg when I call my brother bit::::fuc::he would slap and throw out😔

    89. Galaxy Gaming1

      We can clearly see BRETMAN is really a pitch perfect fan even the acapella he knows lol

    90. Alison Arias

      Lol now there’s a viruses and we can’t do shit

    91. Rochelle Jane Ladres

      HAHAHAHAHHA -0000000

    92. Miguel Gutierrez

      Cause without turtles we were not have any turtles

    93. عُمَر يَاسِينّ

      You guys are funny 😂🦦🖤

    94. char free

      NEGATIVE ZERO

    95. Tropaith

      She should stop eating so much fast food or shell get diabetes and heart problems

    96. Be Happy

      The original "where's the flavor?" is from Princess 😂💗

    97. piaaa

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

    98. editing isle

      5:39

    99. emei. jrnls

      Nag garampingat ka mae jabwksbwn had me rolling

    100. iambella-b

      I love princess