HALLOWEEN TRANSFORMATION • OH MY Gandhi WITH LIZA

Liza Koshy Too

483K بازدید45

    Finding peace during this scary time of year/this whole damn year. Watch me transform into the OG, Gandhi G, in this little peace of content from Halloween 2019. Also, Gandhi vlogs... check him out here: tvB4TiLhqFwbK/?hl=en AND thanks to Faina Rudshteyn for my outer peace and her masterpiece: pB4VXjCWDOp3/?igshid=17inw2q2x54m9
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
    Enjoyable music brought to you by:
    • Soul Prod - Powerful Indian Beat: irvision.info/home/cpSpenaRoJZphLg/fy-lm-h-y.html
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
    KEEP UP WITH KOSHY:
    INSTAGRAM: lizakoshy
    TIKTOK: www.tiktok.com/@lizzza?lang=en
    TWITTER: lizakoshy
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
    Why did I keep tagging @bylizakoshy? Solve the mystery here: bylizakoshy
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
    PLEASE SUBSCRIBE (please):
    irvision.info
    irvision.infotoo
    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••
    Keep on keeping on, y'all.
    Thank you my G's.
    All my lovin',
    Liza

    تاریخ انتشار پیش 12 روز

    نظر

    1. soni Sinha

      That looked a bit like cardi b

    2. Renee Chronister

      Hi my name Jeff

    3. Abz Tandy

      I get called abbie Gandhi in school. Read my last name to understand 🤣⬆️

    4. It'sShirnequa

      Lol

    5. Azaria Williams

      did anyone else hear david in the back holding the camera or was that just me

    6. billy wyatt

      I love Grey's Anatomy I cannot watch it no more because the the TV will not pick the show up we also got fire stick but that's show you have to pay for it

    7. Bajram Isovski

      m

    8. Arizbeth Aguilar

      Oh my Gandhi, this was so entertaining

    9. sert diy

      Good 😀 making clips very useful Looks good to follow .... I love it. 😀 I just started making DIY clips.

    10. adrianna's vlog

      *HEY HEY HEY WE STILL MISS LIZA OK, DON'T FORGET THAT,PLEASEEE REUNITE AND FIX THE RELATIONSHIP BETWEEN U BOTH, IT MEANS ALOT TO US. PLEASE, HAVING U GUYS TOGETHER IS LIKE THE BEST PRESENT TO US. THANK YOU FOR MAKING US HAPPY/LAUGH. WE LOVE YALL, I HOPE YALL CAN STILL BE FRIENDS (OR MORE THAN FRIENDS)♡♡*

    11. hongmei Ren

      She looks good all ages and all times for some reason? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    12. Hannah The Pleb

      Watch everyone call her racist not knowing she’s half Indian😂😂😂

    13. Piss Off

      I can’t see the difference 😑

    14. N

      I don’t see how this is offensive. Like liza is kinda indian lol

    15. Sarah Reynolds

      ha ha

    16. Madison Olson

      “this is why i couldn’t watch greys anatomy” HAHAH MEEEE but i actually watch it.. AMAZING

    17. Latha Pushpa

      Bro nothing but love. Wow look at you just being you.damn gurl♥️

    18. Nina Sarah

      this was offensive

    19. Farzana Shaik

      Liza was gandhi for 2 mins and get out of gandhi for 2 years😂😂😂

    20. Arni Tandon

      these were the best 5 min I hv ever wasted on a yt video-

    21. shruthi Poojari

      Liza i love u but I'm an Indian and this kinda felt disrespectful for me cuz this man is given a lot of respect in my country and i felt like people are gonna take it in a funny way but i think that its a lil to much

    22. Mookalator

      She’s back in business baby

    23. yoav zafrir

      You know what, you cant post for months sometimes years. And then expect to get a shit ton of views when you do, this has less than half a million views, and thats what you deserve, you have a job as a youtuber, and you walked away from it. You deserve this.

      1. Awadhoot K

        Chill, you are noone to tell her what she deserves. It's her life and if she doesn't feel like doing something, you have no right to criticize her for that, mind your own business and if you can't that's probably because u have a very sad unsuccessful and unsatisfied life filled with jealousy and hatred.

    24. Kyan Kathleen Dela Rosa

      is it just me or, i just heard david?

    25. jaskiran sohal

      Anyone else indian here. Im indian and i watch liza for 3 years. 😅😅

    26. Hedgehog Gkatzimas

      Hey Gandhi I was just wondering if you are going to do Wednesdays with liza again I loved it before! It's fine if not though just wondering!

    27. Michael Tapia

      We need more Wednesdays with Liza

    28. Alanis Vargas

      i missed youuuuuu im so happy

    29. shubhanshu sharma

      Imagine her coming out of any ladies toilet with this makeup

    30. Luciamaria

      omg no the god in the beginning LOL

    31. Kojo Mensah

      O my gosh liza is back😂😂😂

    32. Pauldy FN

      Liza we miss the old intros

    33. McDonough Boys

      Liza I am having my dinner and I just remember that you are from india and I am eating chicken corma it is very good

    34. Anonymous Persone

      Cringe lol

    35. Preslie Black

      Ur a villager from Minecraft

    36. Aishi Gupta

      This is kinda insulting for me since I’m an Indian and I don’t know aint that funny to joke about a person who saved us from the British....

    37. Jangkhochon

      Best Halloween transformation I've ever seen. So great of you🤓. The background music is lit🔥

    38. Möther Möthe :3

      "When life gives you cookies, make muffins" -Mahatma Gandhi's Great great grand niece, twice removed

    39. Mona Gonzalez

      I see you 👀 Using that LiSA FRank phone case ! Loveee it yesss 🥰🥰👏👏👍

    40. Mona Gonzalez

      Okay yesss girl love it

    41. Sandra Vovk

      the queen is back

    42. Ari FloofypersonUwU

      We missed her so much like if you agree ❤️LOVE YOU ALL HAVE A BLESSED LIFE

    43. Sashawasnotthere

      It's been a while liza

    44. Alina Rodriguez

      missed you

    45. brooklyn hill

      not her eating a dog

    46. Phoebe Sodan

      I have the same first name as your dog

    47. Noisy KJ

      Im glad she’s slowly posting again even if does it once a month or once every two three months I’m glad with it either way.

    48. D.C

      This video should be named: dressing up as jet's dad

    49. Joanna

      No one: Liza: “I feel like Zoe playing gamora.” Me: 😂😂😂

    50. Aesthetic vids by ece

      Omg yess she’s backkk ans still the best

    51. Shivangi Singh

      This cured my depression

    52. nina sirichantaropas

      does anyone know what breed liza's dog is?

    53. Karrie Perry

      Good to see ya back Liza

      1. Joanna

        Your back. You have a dog

    54. CCTV and Networking Technical Solution Box

      super...crazy

    55. Corinne Dudli

      What breed is her dog? It's so freaking cuuuuuute

    56. Isabella Herben

      I love ur dog❤

    57. Larrisputa

      i like ur cut g.

    58. Mishka Nelson

      That skin flip tho

    59. Andreamary

      3:20 was the best part

    60. Cris Stennett

      did you and your ex qoute realy borke up tell me in the comets

    61. Butterfly_ _Beauty

      Me realizing this was made in 2019 😢😢😢

    62. Maddy Falter

      Liza:I hate Taking skin off Me:Me too! This is a joke

    63. random dancing

      Id love to see Liza and Jason do a skit with their characters since they've been into cool costumes and makeup lately

    64. Kristina Dragicevic

      LMFAO LOVE THIS

    65. Meg Robinson

      I like ya cut G

    66. Lidya Janette

      😅

    67. Mia R

      Your back. You have a dog

    68. sydney coffin

      where is my introooooo

    69. Bellah Reno

      I love this

    70. •Wendolyn• Cordero

      £€μΠΩ§∆ (that means Hello Lisa)

    71. Michelle Marie Pozo Páez

      Omg Liza keep posting plz, your videos make me laugh so hard

    72. Rishita Kanan

      Am I the only one who cracked up when she gave one of her usual inspirational quotes bout floating? 😂 Yep. Looks like I am.

    73. Jessica Schmitt

      I love you liza!

    74. Beanie or Bob

      i-

    75. XxMidnightixX

      She finally remembered her password

    76. GAMING WITH ME

      Who else just came here from her tik tok

    77. Akshita B.

      Yeye liza is indian now 😂

    78. Maheeka B.

      why would you do this to yourself omg😂

    79. Tyrnan Crane

      Who r u dating

    80. Anita Sylvia

      Are you like a wizard but old OMG your so cute liza

    81. sanath kumar

      you ate your dog. Ewww.. rofl

    82. lola wusu

      she's so herself its awesome

    83. Sheila Arigi

      LIZA: OOH MY GANDHI ME' RESPECT!!!

    84. mini kokoska

      I don`t know English, i Russia. Мне безумно нравятся твои видео,

    85. Zohair Ali

      I see Gandhi has coloured nails.

    86. ayanna Bastien

      Y’all can we just appreciate her shirt at 1:57 😩

    87. Emma Gacha

      This thumbnail I-

    88. mackenly dumagat

      Why can I hear davids voice 0:21

    89. Prasetyo Pujiono

      MISSED YAH .. MA GIRL! ;)

    90. opzz xsin

      its been a year, i think liza was insane all this time. (she made this in 2019)

    91. Shudha Q . Ayen

      But..didnt she just apologised for being racist and here she is making a Character out of Mahatma Gandhi? She Should understand the brown-ness she cashes is handed to her by her father.Instead of making a comical character out of it she should learn more about it. I would be proud to see her as Fulleby,Jhansi ki Rani or even Durga. But Gandhi? Are you trying to apporipiate/appreciate or just two more pinches of salt in the ocean of indian stereotypes?

    92. A Random Account

      I miss helga

    93. K T

      why does this look kinda like dr. phil...

      1. opzz xsin

        When your wanted to see your grandpa but he died and you transform in to what he looks like qwq

    94. Beautiful Beast

      You look like the woman off the movie The Witch

    95. Shadz M

      I genuinely miss liza’s videos

    96. Aafshiya Patel

      Sry but u missed (ji )after gandhi 🤷‍♀ 😂OK so just saying

    97. Nakayla Thompson

      I just want the clear guitar

    98. moom al hammadi

      Nice to see you

    99. Priya Kathrotia

      Gandhiji was gujarati not punjab why have you put up an punjabi song in background

    100. Emmanuel Achor

      I've definitely missed her though...