Extension Cord Tip

Construction Tips

6M بازدید1 769

    Help support our channel: Tools In Video Available Here
    Dewalt Knife - www.amazon.com/dp/B011OTCYVS?tag=onamzconstr01-20&linkCode=ic5&ascsubtag=amzn1.infl.us.product&creativeASIN=B011OTCYVS&ref=exp_constructiontips_dp_vv_d
    Connect with us:
    Instagram - Constructiontip
    TikTok - www.tiktok.com/@Constructiontips

    تاریخ انتشار پیش 22 روز

    نظر

    1. Puttable PL

      This is so dumb end I can dislike u now🙃

    2. Lavanya Aruchamy

      He is jocking ,this not possible

    3. PAhunting

      😂😂😂

    4. Utkarsh Goel

      How tf it passes through them

    5. bennettk90

      Just pull the other end through the loop

    6. Becca Fox

      na.to/milfloverlmt8 Essendo solo una parte del quadro generale, i paesi in via di sviluppo attivo del terzo mondo illuminano caratteristiche estremamente interessanti del quadro nel suo insieme, ma le conclusioni specifiche, ovviamente, sono dichiarate in violazione delle norme universali di etica e moralità. Nel loro impegno per migliorare la qualità della vita, dimenticano che il vettore fondamentale dello sviluppo crea la necessità di includere una serie di misure straordinarie nel piano di produzione, tenendo conto della complessità del sistema di formazione del personale che corrisponde ai bisogni urgenti.💋 生活の質を向上させるための探求において、彼らは合成テストには参加型システム分析が必要であることを忘れています。これが現代のトレンドの鮮明な例です-開発の基本的なベクトルは、優先要件に対する高い需要を事前に決定します!紳士、外部の反対の意味分析は、緊急のニーズを満たす人材育成システムの定義と改良を必要とします。特に、組織の既存の構造は、一連の好ましい見通しを考慮に入れて、生産計画にいくつかの特別な措置を含める必要性を生み出します。

    7. Clavan Dsouza

      It's hard to comprehend. I watched it more than a few times and tried it will a cable as well. It works and here's the breakdown: So the cable is tied around a pole, the trick is taking the knot part of it, passing it from behind the pole, and untangling the knot there (behind the pole), after that the loops just falls apart.

    8. Manoj Kale

      Fake

    9. Олег Жбанов

      для невнимательных

    10. East Jebus

      Yeah nah, you'll never cross this situation in real life unless the electrician ran the wires like a sped

    11. HaChi san

      Lol, This trick is bull shit.... Watch closely the video frame by frame... When they fold the cable and put down below the rod *they cut the video there* changed the knot type and made it like working.... Nice editing though...

    12. Y 3 3 Z Y 3 Z

      It’s edited. Your welcome.

    13. Neel Rivera

      WTF I mean I'm sorry guys but Or Im Dumb Or This Stuff Is Real Fake

    14. Gecko

      🤩

    15. MehtaVary Wongtahan

      ไม่เชื่อ

    16. Motley Stew

      Great trick but when will anyone ever be faced with this situation? 🤦🏻

    17. Hase C

      Omg take this science! Its magic 🤭

    18. AJ123123ify

      I don’t believe you imma go die now...

    19. Tpecky

      How tf does this guy not have his own bible passage this is a holy miracle

    20. Phrixus

      Now that is a real life hack

    21. ucnhtmenow1

      Magic isn't a tip my man lmao.

    22. Popcoolboi

      Magic just happened

    23. AnaCuAture

      I tried it and I understand what's happening, and there is an easier way. What you do is just passing the tie from the bottom side to the top side (you flip the loop) and then just untie it from the top side

    24. Айдос Таниберген

      Фокус мокус

    25. C D

      Why didn't you just bring the wire underneath with your left hand when you started. The plug never went under to start with. Dumb

    26. riko juba nahii

      this work 👍 good..

    27. Tynai Jorobek uulu

      Это реально работает

    28. Godnus Makamu

      The trick here is convincing you that the cord is stuck when it's actually not, just pull it up. You're welcome.

    29. Ιωαννης Κοf

      Totally fake,editing trick..

    30. yuoop noke

      Me: dude just lift the pole up... Everyone else: OMG I need to try that!!

    31. Crz Xm

      What!

    32. k_dekilo

      Por más veces que lo veo me sigue pareciendo brujería

    33. Pea Nut

      i try this so hard and now my brain had loop

      1. yuoop noke

        Still lost on this one.

    34. Fui Diehockn

      Fake

    35. Sepppe04

      I cany handle rhus

    36. home_grown comics

      I feel more stupider. My feeble little brain 🧠

    37. Sam Artino

      Sorcery!!

    38. That One Guy Who Don't Watch Fate

      Boy Scouts don't teach me anything too useful

    39. Joy James

      I had to read the comment section to.understand that this was simply a magic trick

    40. Sir Trigger

      Wat

    41. Chris Mcauley

      All he doing is transfer the knot the the other side with the plug on it

    42. turgutjk

      Fake as fuck.

    43. Dirt Squirrel

      This would only work if in the rare instance of you mounting something across a cord you had the forethought to loop it.

    44. Joshua John

      Mr. Houdini over here

    45. James Whitman

      Dudes a fucking warlock

    46. Malphite

      Why not lift the rod

    47. Josh Wade

      Still lost on this one.

    48. Craig Paulson

      Guess who just earned a job untangling my Christmas lights at the end of this year?

    49. Dary G.

      😲

    50. x iDropKillz x

      Thanks after watching this over and over for the past 5 months I finally decided to go ahead and kill myself in my bathroom!!

    51. Edson Clementino

      Parece mágica

    52. Pilbo Mags

      What kind of devilry is this?!

    53. Arumugam win face

      Fake

    54. P C

      I think this is a really cool trick that I would forget before I could use it. I don't come across cords wrapped like that often. And I don't tie them up that way...

    55. 2500tdCummins

      This is why you would burn!! Witchcraft!!!

    56. Cleon tan

      Fake bro

    57. Pedro Sanchez

      What kind of sorcery is this!

    58. Mohammed Hussain

      Its true ı trıed ıt

    59. Renato Nascimento

      Wtf man

    60. Yogi 77

      Think I've accidentally ate magic mushrooms or something wtf lol

    61. justin baas

      This is witch craft right ? 🤔

    62. Leonardo di parma

      After watching it 50 times in a row I think that I finally got it 😆

    63. IDKMYName OK

      Shit was real. If you watch carefully it start to make sense.

    64. seiom jvony

      After seeing a few videos of people doing this I've come to the conclusion, I will now be doing the opposite of this to drive people crazy. UR welcome for the run-on sentence.

    65. Esteban Delgado Rios

      WITCHCRAFT I SAY!

    66. Sumon Polley

      Lol fake...watch carefully when it got relife from road ..FAke one...video editing

    67. Arturo Gonzalez

      This video is edited lol

    68. MiruMir

      Фокус. Я так и не понял как это произошло.

      1. seiom jvony

        the place.

    69. 정응가

      It is fake

    70. Aly Arig

      Fake vídeo : edited

    71. Adailson Santos

      vídeo editado

    72. Kris Welsh

      🤯

    73. Sebin Sebastian

      I tried, not working. Yahh.. I was a fool trying these crappy videos.

    74. Rydho Prass_

      Njirr bisa gitu

    75. KRAKEN T

      My gf left me because of this trick!

    76. song슬라

      Cheat

    77. victor Esteban

      Fake

    78. Tanveer Sayyed

      Look closely there was an editing

    79. David Garcia

      It was edited lol that can't just happen

    80. Matt Boodz

      I cant understand

    81. 한지운

      이거 뭐냐

    82. Conrad Stevens

      You can clearly see on the green rod there is a reflection. But as this person pulls the cord. The reflection is now gone. Nice camera work. Also your utility knife is moving all over the place.

    83. james

      The cord is not stuck it is fed under the bar and both ends are on the same side it isn't a real solution to anything.

    84. Metalero William

      Fake. The cord have to pass through the bar necessarily. It's a trick.

    85. Nathan Caruana

      After many times watching this, this is just a editing trick.

    86. RhythmOfTomorrow

      You should go performing on Penn and Teller

    87. Israel Guzman

      Ive done this at the jobsite accidentally

    88. jep05f

      Holy crap. I thought it was fake. After 10 attempts, I actually got it! I started thinking I did it wrong because it doesn't even look real.

    89. Aric Brieno

      This was pretty cool and it works. I’m in construction and I’ve never gotten myself into a situation like this but if you couldn’t figure out the steps shown in the video just start with the other end of the extension cord. Depending on the length of the extension cord it would take a little longer but you wouldn’t have to remember all the steps. Still neat though

    90. Agee

      or, just hear me out, lift the fucking pole or get the cord unstuck using the other side of the cord.

    91. Stiles Humphrey

      That’s some VooDoo shit!

    92. 현관앞 자전거

      애초에 봉뒤로 전선이 들어가 있었던거 아님

    93. 현관앞 자전거

      속임수네 처음부터 안꼬인상태였구만요

    94. kevin grubby

      Cool. Don't get it. Bye.

    95. OMEN KARRIER55

      Nah either he's baby Jesus or I'm dumb..... I can't get it so we know I'm dumb that must mean 😳😳😳😳😳

    96. Francisco Hall

      Look how the cord on end up on the bottom of rite after he bent it.

    97. Francisco Hall

      Fake

    98. Robert Kustos

      Scam, but very well done , at the end one can see the cord underneath , but as he pulls , it magically ends up on top of the rail wtf

    99. Bruder Number2

      HOWWW